عاشقانه

قصه داره تموم میشه ، مثل تموم قصه ها فقط واسم دعا کنین ، اول خدا بعدم شما

عاشقانه

قصه داره تموم میشه ، مثل تموم قصه ها فقط واسم دعا کنین ، اول خدا بعدم شما

موندن و بودن با تو نه دیگه تکرار نمیشه

دنیا هم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه

تو برو ازین به بعد تنهایی یاورم میشه

نه دیگه دوست دارم محاله باورم بشه

حیف قلبم که یه روزی به تو دادم عشقم و نه

چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت

به خدا جهنم هم جایی واسه تو نداره

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

حرف من همینه که برو پی کار خودت

هر چی درد و غم و غصه اس همگی مال خودت

حالا حقته بری یه گوشه ای زار بزنی

از غم نبودنم هی داد و فریاد بزنی

از خدا اینو می خوام همیشه آواره بشی

واسه درمون دلت دنبال راه چاره شی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
marua شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام به توخوب وعزیز
ازنوشته های غمگینت احساس التهاب پیچک بهاری را دربغض فصل و خشم تندربیقرارت رادرسایه این روشن لحظه هاحس میشه کرد و باغ درخواهش عاشقانه گل.
مثل همیشه زیبا مینویسی ولی غمگین . باآرزوی لحظات خوش وشیرین برای تمام بودنها.

marua سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام دوست خوبم
عیدت مبارک - انشاءاله همیشه خوب وخوش وسلامت باشی
وشادیت رو درسال ۸۶ بیشترحس ولمس کنیم -خوش باشی.

marua شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام دوست من
نظرلطفته وتونوشته های منوخوب می بینی ومیخونی که بنظرت هم جالب توجه مییاد - باید بگم درجواب اول نظرت که من دختری هستم که خیلی به نوشتن علاقمندم وبانوشتن احساس آرامش میکنم وسبک نوشته هام گرچه یک جوره ولی احساس واقعی خودم رو سعی میکنم تومطالب بیارم وازنظرزشتی یازیبایی نمیدونم ولی تااونجا که میدونم خداوند هیچ آفریننده ایی رو زشت خلق نکرده وزشتی وزیبایی درطینت ونیت قلبی آدمهاست که درصورتشون ظاهرمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد